Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klid

07. 12. 2022
7
13
298
Autor
Litarts

-

To ticho před bouří,

a svíravý pocit,

nejistoty...

-

Duše má, jsi to ty?

Vždyť i cit se má žít,

nejen v tíseň nořit.

-


13 názorů

Alenakar
09. 12. 2022
Dát tip

Nevím, jestli to původně bylo míněno ironicky, nicméně to tak vyznívá a já mohu dát tip.


aha, je to nutné, co se dá dělat


Litarts
08. 12. 2022
Dát tip

R.J.Voříšek - Reaguji podle charakteru podnětu. Vy se mě snažíte poučovat z pozice pana učitele, jako že se lepším, nebo zase zhoršuji, což neodpovídá Vaší odborné vnímavosti.


Litarts
08. 12. 2022
Dát tip

Gora - Nikoliv, to není zatvrzelost vůči českému jazyku. Oddělení veršů první strofy čárkami je záměrné, neboť se nejedná o prozaicky psanou větu. Interpunkce zdůrazňují vzájemné odsazení veršů ve vztahu k obsahu, v návaznosti na druhou sloku. Český jazyk v básni je pro mne něčím jiným, jako prozaický. 


Litartsi, není nutné přece, abys reagova namistrovaně úplně pokaždé. 


Gora
08. 12. 2022
Dát tip

Litartsi, v prvním tvém komentáři se mi líbí /zejm. ve třetí větě/ skromnost tvůrce. Ve druhém zatvrzelost vůči jazyku českému. Tady to bude jako s tím hrachem, na stěnu házeným:-). Zdravím.


Litarts
08. 12. 2022
Dát tip

Je tady snad jasné, o jaký cit se jedná, na rozdíl od deprese. Navíc poslední dva verše celek uzavírají básnicky.


Litarts
08. 12. 2022
Dát tip

Žádný pokrok vůči jiným mým básním, směrem k Vašim subjektivním představám. Mám široké rozpětí tvorby, od moderně klasických typů básní, po různé zkratky. Ty čárky tam patří, zdůrazňují myšlenkové oddělení veršů.


Litarts
08. 12. 2022
Dát tip

Každá má báseň řeší něco jiného, svým obsahem sdělení i básnickou ideou. Tato není lepší jako jiné. Vy se z nich učte.  


Gora
07. 12. 2022
Dát tip

Ještě tak odstranit první a druhou čárku... ale i tak, pokrok...


Přesně jak jsem předpokládal, je to lepší! Pěkný nápad - nejistoty / jsi to ty

První dva verše slušně vystupńují atmosféru

Moc chválím, že jsi nelpěl na řádku -  nejistoty ... ne stejném počtu slabik jako ve zbytku! Mám radost!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru