Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po teď

28. 12. 2022
9
12
289
Autor
Aru

Volnost a lehkost,

když si zuješ boty od bruslí,

nic tě netíží.

Bez trapných her směješ se,

teď už víš

se světlem,

ve světle jsi.


12 názorů

gabi
31. 12. 2022
Dát tip

Vďaka za pripomenutie tohoto úžasného pocitu.


Aru
30. 12. 2022
Dát tip

to je dobře iví ;)


na tenký led se nevydávám:-))))


Aru
30. 12. 2022
Dát tip

svý brusle každej pořád má ;))


já si je pro jistotu ani neobouvám:-))))))


Al Jal Úd
29. 12. 2022
Dát tip

Podobné pocity zažívám po sundání přeskáčů, vyzuuješ se z lyží a bot a jsi lehký jako papěří :)


8hanka
29. 12. 2022
Dát tip

ako dieťa som chodila korčuľovať na Váh, zimy mrazivé, v krasokorčuliarskych topánkach mi omrzali prsty, ked som ich vyzula, vôbec som si prsty necítila, takže netuším, či som sa vznášala:)Ale iné povznášajúce pocity poznám, našťastie, ešte stále...


Aru
29. 12. 2022
Dát tip

díky všem! není to přímo o bruslení, nebo jiných zimních sportech, ale jestli to někomu něco dalo, tak je to jenom dobře ;)


Alegna
28. 12. 2022
Dát tip

Příjemná momentka, chtělo by to dát si ji do kapsy na další cestu


Philogyny
28. 12. 2022
Dát tip

Aru, ten pocit kdysi mívala taky. A ten čaj na zimáku za padesátníík, na schodech k bufetu byla černá guma. Stejný teď mívám, když vylezu z plaveckého bazénu. A taky, když jdu v noci lesem a hledám svýho střelenýho divočáka. To mi mlátí srcde, že by se chtělo urvat. Adrenalin je fajn. A taky čtu ráda tvý texty. 


Kočkodan
28. 12. 2022
Dát tip

Tato óda na Jardu Jágra je jednou z deseti nejlepších, kterou jsem v prosinci na Písmáku četl. (lehce rolbovitý smajlík)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru