Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MIMOZEMSŤAN - díl č. 2

05. 02. 2023
16
38
416
Autor
Aru

Minulý díl tady ;)

A následující díl.

Sněhově vločky se snášely do přicházejícího večera s přízemním mrazíkem, rotný Kukvajc nasedl do stařičkého policejního vozu po komisaři Bärlachovi, který již vyšetřoval nebeské případy vražd na onom světě a rozjel se k místu činu.

 

Rotný Kukvajc zastavil U žáby, nikde nikdo.

 

"Hm, asi budou všichni zalezlí v hospodě," vešel do 'žáby' a byli tam. "Tak co se stalo, chlapi?" Kukvajc vytáhl notýsek, že si to zapíše.

 

"Mimozemšťan!" Vyhrkl Dlouhán Tyčka.

 

"Jo jo, tak kde ho máte?"

 

"My máme alibi!" Vmísil se Guláš.

 

'Hm, chovají se tak nějak zvláštně, to začíná být zajímavý', brblal si pro sebe Kukvajc.

 

"Tak mi ukažte místo činu."

 

"Nedáte si kafe?" Nabídl hostinský, postavou obr s pěstmi jako palice jménem Hromdopole.

 

"Vlastně ano, na vyšetřování je nejlepší si dát kafe," Kukvajc zkřížil svůj zrak s Tyčkou a Gulášem, kteří stáli jako zařezaní.

 

"Já tam nejdu," ozval se Guláš.

 

"Já taky ne, nechci mít nic s mimozemskou existencí, což když je to ďáblův výtvor, jak se tuhle vyjádřil v neděli farář, když bylo kázání o stvůrách pekelných." Dokončil Tyčka.

 

"Tak jak mám vyšetřovat?"

 

"Jděte za světlem," ukázal Guláš roztřeseným prstem k místu mimozemského úkazu.

 

Rotný Kukvajc se vydal po směru, za bleděmodrým světlem, odjistil v policejním pudu sebezáchovy zbraň. Co kdyby mimozemské stvoření ještě dýchalo a chtělo ho odpravit jakousi neznámou mimozemskou zbraní, třeba telepaticky. Ale tak daleko v úvahách Kukvajc nedošel, zato došel až k mimozemšťanovi, kterým se ukázala být při bližším kriminalistickém průzkumu stará Vraždová, toho času úkladně zavražděná, navlečená do jakéhosi směšného balónovitého kostýmu, na krku ošklivé stopy mordu. Stará Vraždová nedala svůj život zadarmo a zápasila o něj do poslední chvíle, jak zjistil rotný Kukvajc, ohledávající místo činu s notýskem, nejvěrnějším a vlastně jediným přítelem mladého kriminalisty.

 

Když Kukvajc vzal do ruky laptop; zhasnul, došla mu baterka.

 

"Hm, budu ho muset vzít na stanici. No, on už si s tím nadstrážmistr poradí...," brblal si opět pro sebe Kukvajc, každý správný vyšetřovatel trpí samomluvou, protože to se pak líp vyšetřuje. Kukvajc samozřejmě musel nahlásit 'nález' na stanici.

 

"Haló, nadstrážmistře? Mimozemšťan je stará Vraždová, úkladně zavražděná."

 

"Takže prostě jenom vražda?"

 

"Jo jo, prostě jenom další mord."

 

"Kukvajc! Zajistěte místo činu a ne abyste tam zase našlapal a všude byly jen vaše otisky jako minule. Vyslechněte sprosté podezřelé, volám komisaři a jedu tam."

 

Kukvajc se ještě jednou rozhlédl po místě činu, zda-li něco ze své pozice pouhého rotného neopomněl a podíval se na své ruce, než vyrazil zpět do 'žáby'. 


38 názorů

Aru
07. 02. 2023
Dát tip

jo, už jsou další dva díly na světě, díky Evži ;)


To jsi byl tedy hodně mírný, ale prostor se rýsuje.


Aru
06. 02. 2023
Dát tip

já taky Andreino :D

díky ;)


Aru
06. 02. 2023
Dát tip

díky Abakus, to se může rychle změnit :))


Aru
06. 02. 2023
Dát tip

Jamardi, Kukvajc by ho našel, jenom by díl byl třikrát delší :D

laptop zhasnul, aby se do něj Kukvajc nedostal, objasnění jsem nechal na příštím vypravěči :)

díky ti ;)


Aru
06. 02. 2023
Dát tip

díky Kočkodane ;)


Aru
06. 02. 2023
Dát tip

Benetko, myslíš příště v tvém díle? :D

díky ;)


Aru
06. 02. 2023
Dát tip

díky dievča, vyšetřování teprve začíná ;)


Andreina
05. 02. 2023
Dát tip

Dobrý Aru, jsem zvědavá, jak si s vraždou a Vraždou poradí vyšetřování.


Abakus
05. 02. 2023
Dát tip

sa mi páči kam sa  to ubieha.


Jamardi
05. 02. 2023
Dát tip

Musím pochválit laptop, který zhasnul až když Kukvajc našel místo činu. Jinak by ho totiž nenašel, nikdo by mu ho neukázal.


Kočkodan
05. 02. 2023
Dát tip

I já jsem při čtení trpěl samomluvou. Ale buď rád, že jsi mě neslyšel... No jasně, jenom provádím nevinnou dobírku. ;-)


Benetka
05. 02. 2023
Dát tip

...jsem malinko zklamán. Očekával jsem nějakou přítulnou mimozemšťanku s tykadýlky a chapadýlky a... No nic. Snad příště! :D


'Jděte za světlem' ... a svetlo zhaslo ... a niečo sa vyjasnilo, poznáme,  kto je mimozemšťan, zostávajú otázky ... Vtipné***


Aru
05. 02. 2023
Dát tip Gora

no Goro, úplně nebylo mým záměrem z toho udělat Hvězdné Války, ale tvůj díl se blíží :D

díky ;)


Aru
05. 02. 2023
Dát tip

díky Nami, trochu jsem se obával, že to bude propadák :))


Aru
05. 02. 2023
Dát tip blacksabbath

jinak to ani nešlo iví, jo rád to nastiňuju pozvolna a taky 11 dílů minimálně ivíííí :))

ano, samé otázky, jsme na začátku případu, než se to vyřeší ;)

měl by dorazit taky kriminalista, zatím tam byla jen místní policie, ta toho obávám se moc nevyšetří :D


nenech se rozptylovat ani navádět....mrk


Alegna
05. 02. 2023
Dát tip

jj, nějaké nápady se rojí, teď mám v hlavě jako v úle, ale všichni jste se nějak dotkli slovy mých nápadů, tak si pište, že se máte na co těšit, jestli to nezk...ím, oú :)


Gora
05. 02. 2023
Dát tip

A co když je vrahem staré Vraždové mimozemšťan:-)?

Prima, prima, Aru, máš to dobré... s rozumem,  přitom vtipně rozepsané. 

Opravička: který zhnasnul, - zhasnul.


Janina6
05. 02. 2023
Dát tip

Blackie, to víš, že jako milovnici sci-fi mě mimozemšťan zaujal :) ale to by se asi příběh vymkl z krimi žánru, že? Určitě na ufonovi netrvám. Ještě že mám až 8. díl!


Nami 99
05. 02. 2023
Dát tip

Aru - moc dobrý -

jsi borec, dávám supeeer tipa.


No, Aru, hezky pozvolna si to rozvinul. To je dobře! Jojo. Na to tvoje napsání se mi rojí v hlavě otázky:

Proč měla stará Vraždová v době vraždy u sebe laptop? Byl její? Nebo vypadl vražedníkovi z kapsy? A proč byla Vraždová navlečená do jakéhosi směšného balónovitého kostýmu?

vrah musel mít ale sílu..."na krku ošklivé stopy mordu....nedala svůj život zadarmo a zápasila o něj do poslední chvíle..."

Jsem zvědavá kudy-tudy se vydáš, Alegno.

8hanko, já myslím, že se brzo zapojíš, že ti to nedá.

Al Jale, také si myslím, že v nějakém díle na toho mimozemšťana dojde:-))))

Janino, třeba ti někdo další toho ufona při(na)hraje:-)))


Aru
05. 02. 2023
Dát tip

díky moc, vůbec si netroufám říct kam se to posune :)

jo jo, to jméno mě pronásledovalo, že tam chce být :D


Al Jal Úd
05. 02. 2023
Dát tip Aru

Vraždová je zrozená právě zrovna pro vraždu! Tajemný mimozemšťan se možná ještě připlete do případu... Jinak se to slibně rozvíjí, posílám tip ;)


Aru
05. 02. 2023
Dát tip

nechme se překvapit OsmiHanko ;)


Aru
05. 02. 2023
Dát tip

to už není v moji režii Jani a jsem tomu docela rád, že budu zpátky pouhým čtenářem :D


8hanka
05. 02. 2023
Dát tip

ach, čo ma to ešte čaká? Ako náhradníka náhradníkov ma to, snáď, nečaká, som zdeformovaná starými kriminálkami:)


Janina6
05. 02. 2023
Dát tip

Náhodou, ono vlastně může být všechno ješrě a ještě jinak, že jo? Ani ten ufon ještě nemusí být pasé... :) Uvidíme!


Aru
05. 02. 2023
Dát tip

OsmiHanko, to už vyřesí jiní co s laptopem a koho je/byl ;)

zadání byl kriminální příběh, tak jsem to zpracoval takto, v podstatě jsem byl ale bezradný :D


Aru
05. 02. 2023
Dát tip

Jani, já zbožňuju pozvolné rozvíjení :D

a taky jsem se bál toho mimozemšťana, a nemohl odolat starý Vraždový :))


8hanka
05. 02. 2023
Dát tip

ešte poznámka: nakoľko bola stará Vraždová  stará, bol laptop jej? A či náhodou pri obrane nevyrazila laptop vrahovi a nebude teda dôležitým dôkazom?


Aru
05. 02. 2023
Dát tip

Alegno, na dva zátahy jsem to vzal, ale ty máš 3-4 dny, to platí i nadále ;)

díky


Janina6
05. 02. 2023
Dát tip

Jo, já ti rozumím, ale taky miluju slovní hříčky, tomu nešlo odolat :) Líbí se mi, jak to rozvíjíš jen pozvolna, těším se, co vymyslí další!


8hanka
05. 02. 2023
Dát tip Benetka

Aru, díky, sadlo, po pečenom kačacom stehne a červenej kapuste skvelý dezertík...

i keď na Teba príliš prízemné( od Zeme), čakala som od Teba viac vesmírneho, záhadného, nie hneď stará Vraždová a ufonci sú fuč...

inak, neďaleko nás žijú Vraždovci, zatiaľ zomierajú prirodzenou smrťou a v úctyhodnom veku( po 90-ke) a ozaj, ešte o jednom viem, MUDr. Vražda, psychiater.


Aru
05. 02. 2023
Dát tip 8hanka, Janina6

laptopu došla baterka, už vidím že je to jedno z onoho zakletého psaní :D


Alegna
05. 02. 2023
Dát tip

Dobrý, moc dobrý, ale nemusels zase tak pospíchat :). Půjdu ven si okysličit mozek, třeba něco naskočí ......


Janina6
05. 02. 2023
Dát tip

Hmm... Takže mimozemšťan už v 2. dílu vyloučen, chudák. Ale čte se to dobře, zatím mě to baví. Kukvajc zhasnul, protože mu došla baterka  ;-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru