Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VÝSLEDKY soutěže v poezii pod názvem Báseň roku 2022

05. 02. 2023
7
13
926
Autor
Báseň_roku

Vážení příznivci

soutěže, kterou jsem zde, na Písmáku, pořádala pod názvem Báseň roku!

Máme tady poslední výsledky v historii soutěže. Datuje se od ledna 2019.

 

K vítězství v roce 2022 gratuluji Janině6 (11 hlasů), v těsném závěsu atkij (10 hlasů) a Muamarkovi (9 hlasů). Všem účastníků za několik let BR pak díky za chuť účastnit se, ostatním pak za komentování, hlasy, tipy. 

Za tabulku a sčítání velmi děkuji blacksabbath. Rovněž za sponzorské příspěvky samozřejmě díky, věřím, že si krásných cen vítězky a vítězové užívají... mám již svolení zveřejnit nick dárce - je to Lami.

Bylo mi potěšením publikovat vaše básně, s díky Gora.

 

 

 

 

Balada o vlaku

Janina 6

11

počátek jara staví kříže

atkij

10

Do tepu vran

Muamarek

9

Srdceklam

Lami

8

V toku slibná

Alegna

8

ostříhala sis vypadaný vlasy

Philogyny

7

Co bylo nejlepší? Ten, co přijde

Philogyny

7

Jak nás ten čas zná

R.J.Voříšek

6

Vyprávějí si

Žužlík

4

Pták Ohnivák

64T.B.S.

2

Špitla mu...

R.J.Voříšek

2

když měsíc sedlá si les

atkij

2

(S)nová jsem žena

Iva S.

 

1

13 názorů

64T.B.S.
12. 02. 2023
Dát tip Gora, Muamarek

Irenko, oblíbila jsem si tuto soutěž a děkuji Ti moc za všechny hodiny práce,

které jsi nad ní strávila. Škoda že už končí. pa


Philogyny
09. 02. 2023
Dát tip Gora, Alegna

Také gratuluji každému, kdo se zůčastnil. A taky děkuji moc za každé zastavení u mých textů. Protože si myslím, že tady je to svým způsobem upřímné a budu se opakovat, moc si toho vážím a mám vždycky takovou tichou radost. Není vidět. Nemluvím o ni, ale je. Mávám na Goru, soutěž byla fajn, ale myslím si, že budou další, v jiné formě. Nebe taky vyklopí každé ráno jiné mraky a beránky... Peče jako my, ženské...déšť i vítr voní a tak hezký pozdní večer. :)


K3
09. 02. 2023
Dát tip Gora

Zasílám blahořečení vítězům.


Kočkodan
06. 02. 2023
Dát tip Gora, blacksabbath, Muamarek, Philogyny

Nejdříve jsem hlasoval, teď blahopřeji. (Opačně by to také šlo převelice obtížně.) No a samozřejmě také moc děkuji Irče za tu organizační práci během řady let. Jistě v součtu nezabrala jen pár sekund.

Na světě jsou věci, jejichž labutí píseň vítám, BR k nim rozhodně nepatří.


Lami
06. 02. 2023
Dát tip Gora

Škoda, že soutěž končí.Mám k ní velmi kladný vztah.Moc děkuji Ireně za její práci a soutěžícím za jejich příspěvky.Třem autorům na "bedně" gratuluji.

Srdceklam nestojí za to, aby byl zmiňován.


dievča z lesa
06. 02. 2023
Dát tip Kočkodan, Gora

blahoželám autorom básní v tejto skvelej súťaži*** 

vážení konšpirujúci, máte dôvod na oslavu, vyhrali ste, aj keď iba figu borovú, ale vyhrali ... dostatočne ste znechutili a pripravili o energiu organizátorov súťaže ... a zrejme vám je úplne jedno, čo to znamená pre tých, ktorí súťaž mali radi (viz. účasť)!!! 

nuž čo, život pôjde ďalej aj bez súťaže ...  aj keď ...

želám všetkým tvorivé poetické chvenie v oblasti srdca a hlavy***


blacksabbath
06. 02. 2023
Dát tip Alegna, Muamarek, Philogyny

Gratuluji vítězům - rukou potřesení všem....škoda, že jsou to poslední výsledky v historii soutěže.

Irče...velké poděkování za organizaci a čas věnovaný této soutěži!!!


Muamarek
06. 02. 2023
Dát tip Gora

Velmi gratuluji Janě a Jitce - a Irče děkuji za skvělou soutěž, jež mě celou dobu bavila - a bavila by i nadále. 

 Škoda jen, že mezi vítěznými básněmi jich není více - například Srdceklam. 

 Pěkný den všem přeji. 


Janina6
06. 02. 2023
Dát tip Gora

Děkuju MOC všem za čtení, ohlasy i hlasy... jsem znovu překvapená... jak ráda soutěžím, tak zrovna tady jsem se hodlala jen "zúčastnit do počtu"... :-) tak to bude asi tím :-) Díky Ireně za všechno, co udělala pro tuhle soutěž. 

Atkij a Mumarkovi gratuluju!


Gratulace velikánská vítězům


Alegna
05. 02. 2023
Dát tip Gora, Janina6

Gratuluju vítězce i dalším soutěžícím a Goře velké díky za čas i síly věnované Básni roku


atkij
05. 02. 2023
Dát tip Gora, Janina6

Díky, díky všem za hlasy. Považuji si vaší přízně a poradního umístění. Gratuluji vítězné Janince i ostatním zúčastněným. 

A Irence poklona a zvláštní poděkování za dosavadní organizací. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru