Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

něha neumírá to jenom my

11. 04. 2023
18
18
411
Autor
Philogyny

po nocích 

i ráno

 

Jaro táhne z lesů hloh

do lánů daňky

 

nůž kterým ses pořezal

 

ano

byli jsme tam a

plaňky


18 názorů

Naditá miniatura.


Philogyny
16. 04. 2023
Dát tip

pro F.M.R.C.

Děkuji!  :)


Lili.
16. 04. 2023
Dát tip Benetka

Moderní člověk spěchající neustále zkracuje, chvátá a zjednodušuje. Tak místo psané kritiky by se tu měl objevit palec vztyčený vzhůru; tak tedy vztyčený palec vzhůru! Smajlík usmívající se a ještě navrch srdíčko, kytičku a hvězdičku...


Philogyny
12. 04. 2023
Dát tip Benetka

pro Benetka

Tak to nevím, ale jsem ráda, že Tě vidím...děkuji.  :)


Philogyny
12. 04. 2023
Dát tip

pro Karpatský knihomoľ

Taky moc a moc děkuji za nakouknutí...


Philogyny
12. 04. 2023
Dát tip trojort

pro trojort

Ty už jsi je asi viděl, viď, mám je na fb... :)


Philogyny
12. 04. 2023
Dát tip

pro Štírka

Děkuji!

 


Philogyny
12. 04. 2023
Dát tip

pro oprenovic

Foto s daňky dodám, musím nahrát na Rajče fotky. Kdybych měla objasňovat, tak bude povídka.  Les je plný divočáků, jsou už delší dobu přemnožení, tady. No, číhala jse, že. Točí se tam často vítr a přesně to mi udělal, když přicházely. Začali utíkat krajem lesa a já jednoho složila, za ucho, jak to mám ve zvyku. Táhla ho z lesa ven a mezitím dojel manžel, chtěl vykolit a sklouzl mu nůž, ošklivě se řízl. Rostou tam takové zvláštní plaňky, mají ostny a malé, kulaté, sladké hruštičky. Nechala jsem tam prostor pro přemýšlení, protože toho bylo, nebo spíš je, víc...asi tak. Jestli se Vám to zdá ploché, nic s nenadělám, jak mi něco takhle vyběhne, už s tím nehnu. Já u básní ráda přamýšlím, naskakují mi různé obrazy. U obrazů to samo. Na Štědrý den vyhodila na sklo moje galeristka obrázek od Moemi, Večerní krmení. Jsem šťastná majitelka jednoho jejího obrazu, podle mne nejlepšího, který namalovala. Pořád nad ním přemýšlím... :) Hezký den přeji. 


Štírka
12. 04. 2023
Dát tip

Tajemné ...krátké ...jemné


trojort
12. 04. 2023
Dát tip

...trochu se flákali...


Tvoj rukopis zrejmý a účinný aj z mála slov.


Benetka
11. 04. 2023
Dát tip

KOUZELNÉ. ;)


Philogyny
11. 04. 2023
Dát tip

pro Alegna 

Nesnáším ty svý přeťuky. U mě, čím méně slov, tím líp.  


Philogyny
11. 04. 2023
Dát tip

pro Kočkodan 

dopošlu link s fotodokumentací...a tak děkuju :) 


Alegna
11. 04. 2023
Dát tip Gora, Benetka, Aru, Štírka

Při čtení se mi přehřál noťas, musela jsem vyluxovat větrák, tak se zase vracím. Miniatury nejsou u tebe zvykem, mám je ráda a u té tvé si navíc dosazauji i jiné, než zřejmé významy napsaných slov :)

Hloh je velice dobrá léčivka


Kočkodan
11. 04. 2023
Dát tip

Již u názvu tvého (možná rekordně krátkého) dílka se v mém čtenářském nitru ozval mruk, jenž představoval jasnou spokojenost.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru