Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

žárlivost

01. 06. 2023
8
10
141
Autor
kvaj

chtěl bych jednou vylézt 
na všechny skály nad řekami 
a také nad mořskými břehy
co jsou odtamtud úžasné výhledy 
abych se mohl vpíjet očima 
do úchvatných krajin

chtěl bych jednou vidět 
všechny orly nebo aspoň racky 
létat nad modrými a zelenými hladinami
řekl jsem jí o tom a ona odpověděla
že jsem žárlivý
až jsem z toho zežloutl

 

https://kvaj.blogspot.com


10 názorů

Rhodesie
před 10 měsíci
Dát tip

Moc hezký obrazný dílko, ale žárlit na něj nebudu... :)


Pižák
před 10 měsíci
Dát tip

snad jsi z toho stihnul alespoň něco - přeju Ti to !!!


kvaj
před 10 měsíci
Dát tip

Evženie Brambůrková - však je také Číňanů dost.


kvaj
před 10 měsíci
Dát tip

Aý tak dobře do dálky nevidím. A teď v sobotu na výletě jsem si ověřil, že člověk musí vědět, na co se dívá.


kvaj
před 10 měsíci
Dát tip Alegna

Alegna - myslím, že je to obvyklé přání, zvlášť u nás, když jsme zemí rozhleden, takže jsem to na tom založil.


Kdyby měli všichni žárlivci zežloutnout, to by bylo super. Jak v Číně.


Jamardi
před 10 měsíci
Dát tip

To znamená, že velice dobře vidíš do dálky. Mně by to říct nemohla. :)

To mě připomíná a podílel se na tom i Roman a jeho včerejší dílo, jak mně řekla moje spolužačka, bylo nám asi devět, že někdo z jejích rodičů řekl, že když se nahoře rozdávalo, stála jsem před ní a vzala jsem si hodně a na ni zbylo málo. A teď je na tom daleko lépe než já.


Alegna
před 10 měsíci
Dát tip

Tomu přání rozumím


kvaj
před 10 měsíci
Dát tip

Radovan Jiří Voříšek - Tak to máš vynikající. Já už bohužel namám na koho žárlit.


Mám takovou skálu nad údolím říčky Libochůvky pod vesnicí Řikonín. Naštěstí má paní ji má ráda taky a tak na sebe nežérlíme, nežloutneme.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru