Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Křídla

16. 06. 2023
9
9
192
Autor
Aru

Vzbudí se,
či usne nový den,
neví se.
Nachová zář
vznáší se ve snech.
Jen odvážní nebojí se
roztáhnout křídla.
Vzestup, či pád
je možností.


9 názorů

Aru
před 10 měsíci
Dát tip

díky Lído, je to vlastně obraz vize ;)


Alegna
před 10 měsíci
Dát tip Aru

Pro mě je to poetický text o plynutí života, takže za mě dobrý :)


Aru
před 10 měsíci
Dát tip Alegna

díky lidi za nákuk ;)

koho neoslovil text, nechť si ho sám obhájí za mě, nebo ne ;D


Merxanta
před 10 měsíci
Dát tip

A co je na tom jakože pro radost?

 


Benetka
před 10 měsíci
Dát tip Aru

Fuckt newim co má Bambuch se mnou za plány ale posledních pár dnů je mým chlebem létání křídla éroplány a tak. A tak to svádí k zamyšlení. Vlezu na Pícmák a ejhle! Aru:Křídla. Pustím rédiou v autě jenž evidentně vlastní vlastní inteligenci neboť si přelaďuje stanice jak se Jí zlíbí_ A! Prej že blaník... Baník pi*o! přece... A tam pěje nohavice o tom jak: KŘÍDLA MÍT Z JÍDLA A SR*T... Na TyTrubce mi vyskočí Helenka a její Ú.Ž.A.S.N.Ý. song Vzhůru k výškám. A včera na oslavě v dědině na Vrbici při chlastání jej slyšel zas. Náhoda? Nee... Ty neexistují. A já pěl s ní a mával rukama jako křídly a nakonec křičel že: JSEM OREL! A ZLATOHNĚDÁ SE SMÁLA!!! Jo. Slávek je magor. Ale neškodný a celkem přítulný...

(Ten OREL je aka Macháček co vypil ÚPLNĚ NORMÁLNÍ HOUBOVEJ ČAJ!)


Norsko 1
před 10 měsíci
Dát tip Benetka

To kdybych napsal já, tak si o mě neopřou ani kolo


Savage Flame
před 10 měsíci
Dát tip

Za nejistým osudem Ikarů... Libí se mi. Děkuji. ;) S.f.


kuba.49vojenciak
před 10 měsíci
Dát tip

Vzestup, či pád je možností. Působí to kýčovitě. Jinak zbytek mi přijde dobrý.



Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru