Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z vycházek a noci (S 23,12-14)

24. 07. 2023
11
14
175

zas nespím –

rákos šeptá ze spánku

ukolébavku

 

 

z návštěvy vím že

hřbitov prorostl jmény -

pro mě místo má

 

 

hrdá osika

mává pyšně příchozím –

teče jí do bot

 


14 názorů

Al Jal Úd
před 9 měsíci
Dát tip

Pěkná 


kočkodan: kvááák


Kočkodan
před 9 měsíci
Dát tip

Jako kdyby to první napsal nějaký žabák. ;-)

 

Ach, zemská tíže

pád ze střechy fajn není

noho kristova!


Ptakopysk
před 9 měsíci
Dát tip

kudy jsi chodil?


Antonín Bogar
před 9 měsíci
Dát tip

Já své místo u nás na hřbitově mám. Budu pochován do hlíny. To mně vyhovuje, jsem ze zemědělského rodu.


Safián
před 9 měsíci
Dát tip Alegna

Philogyny - to je krásný příběh. Není tak vzácný, jak by se zdálo. Někdy jde o místo ve skříni, na zahradě atd. Ale s tou urnou to má jiný říz.


Philogyny - my máme dvojhrob s prohloubením a hned vedle jednohrob s prohloubením s tchánem. Takže místa habaděj. Aby nebyla porušena norma, může nás najednou s kledem umřít pět.


Janina6
před 9 měsíci
Dát tip Alegna, dadadik

Ty tchýně, ty jsou k zulíbání! :-) Já mám k hřbitovům zvláštní vztah, nevěřím totiž, že ti lidé jsou tam, takže mě to tam vůbec netáhne, ani na Dušičky... Osobně nechci nikam pod kámen, radši rozsypat třeba do vody...


Philogyny
před 9 měsíci
Dát tip Janina6, Alegna

U druhé se začala usmívat. Vzpomněla si, jak mi řekla manželova maminka, že koupila hrobové místo se schránkou na šest uren. Manžel, že se tam ještě vejde vedle ní, ale pro mě že už tam místo není. Dodnes si pamatuju na ten tichý údiv, mám k tomu někde i text... :)


to jo, zaseknutí je spousta


ouldrič_nouvy
před 9 měsíci
Dát tip Janina6

Souhlasím s Norskem, člověk se na tom zasekne, protože se při čtení sváže dohromady "mé místo"


Janina6
před 9 měsíci
Dát tip Al Jal Úd

Ukolébavka šeptaná ze spánku, hezká představa.


Norsko 1
před 9 měsíci
Dát tip Janina6

Pro mě, by bylo lepší. Místní vkus nic nepozná 


vesuvanka
před 9 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Pěkné postřehy, Tip


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru