Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ODRAZY, OBRAZY

02. 01. 2024
6
8
122
Autor
Lili.

Dál
Svěřuji svou ošklivost
Bezbarvou
Výkladům obchodů
Loužím
Vedle odpadkových košů.


8 názorů

Lili.
před 4 měsíci
Dát tip

Děkuji všem za názory.

Když se nelíbí,  necítím to jako něco bolestného, naopak si cením poznatků z toho získaných. Když se líbí, je to potěšení.

A když jde o názor bez obojího, opět si cením Vašich vyjádření. 

Pomáhá mi to. Děkuji.

Největší pocta je, když vyjádří na Písmáku názor někdo, kdo tu píše na docela vysoké úrovni a je tu delší dobu. Třeba: verš číslo tři se mi nelíbí, pátý bych upravil...atd.

To musí prostě být. Ještě, že mě neovládá ješitnost! 


Alenakar
před 4 měsíci
Dát tip

Lili,

Muncha bytostně nesnáším. Křičet doopravdy nestačí. Je třeba racionálně řešit situaci. Čert vem moderní umění, které nám nepomáhá, jen nás utápí ve větší a větší depce.


Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip

No ještě je to možno chápat tak, že jakoukoliv případnou ošklivost vědomě odkládáš mimo sebe... :):)


Radovan Jiří Voříšek
před 4 měsíci
Dát tip Hlína

... a ve mně nic

snad jen špína ze dna popelnic

PS

drž se


Lili.
před 4 měsíci
Dát tip

Moje duše je rozbitá. 

Vkládám to do slov.

Hlavně tím ale nechci nikomu ublížit, to ne. Spíš takový Munchovský výkřik. Nikomu konkrétnímu. Opravdu se necítím krásou oplývající, myslím tím uvnitř no a z jistých důvodů i navenek.


Alegna
před 4 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Pro mě mají verše zvláštní sílu, ošklivost je relativní, někdy se člověk cítí ošklivý, protože mu to někdo stále říkal .... většinou i nepohlení lidé jsou pro druhé přitažliví, když z nich sálá vnitřní pohoda :)


Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip

 

Pokud píšeš (veřejně navíc :) )o své ošklivosti, asi s Tebou něco nebude úplně v pořádku... :).


Alenakar
před 4 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Co nám taky zbývá jiného, než svěřovat svou ošklivost výkladům obchodů, když už nemusíme chodit "v maskách" jako za covidu?  Někdy ale průnik živých, třeba i ošklivých chodců na ulici a krásných figurín za sklem může vypadat velmi surrealisticky a zajímavě.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru