Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Komolím, komolíš, komolí

22. 01. 2024
12
9
171

Sestaveno z komentářů pod Pokroutkami a Chlamníčky:

 

Provozoval tak intenzivně lesní pych a polní pych, až u něj došlo na přepych.

Rád psával o ubývajícím Měsíci. Byly to nádherné srpeční verše.

 Pláču z toho, jak se oteplováním scvrkávají kry. Už jsou z nich jen takové kří žaly.

 Manželka si nechala zvětšit rty. Hodně to přepyskla.

 Zbytky armády Skřetů a Skurut-hai po drtivé porážce zbaběle prchaly. Za sebou nechaly nepokořený Helmův škleb.

 Na klinice uvedli do provozu nový rentgej. Prvním vyšetřeným pacientem se stal místní buznysmen.

 Vojáci šli do útoku maximálně ohlodaní.

 Testoval jsem klienta na přítomnost opiátů v moči. Avšak nevymočil se. Chtěl mě obechcat.

Zlenivěl ten vodník, ten od Čtvrtka, nó téén, ... vodník Křesílko.

Něco ho na těch pacientkách sexuálně přitahovalo, asi nějaký cimický proces.

Obsluze lisu ze stresu způsobeného tlakem nadřízeného tak padaly vlasy, že měl zanedlouho na temeni výlysek.

 Za milenci se Máňa dopravovala na koloběžce. Byla to taková koloběhna.

K nedorozumění došlo poté, co jsem mu řekla:"Ukaž mi svůj pin, dík".

 Na mikině měl svastiku, byl pěkně oháknutej.

 Za týden strávil půl roku brouzdáním po facebooku.

Když si jej vzala, zjistila, že má velmi žalostné hygienické návyky. Začala ho intenzivně učit, ale šlo to ztěžka, protože on v tom byl značně prasivní.

Vašík se s láskou stará o svého oposuma. Je to prostě jeho milovaná vašice.

Klasifikace vodních obratlovců: Třída: ryby, paryby,... Rod: štika, paštika

Konšelé spadli z oken hradu svými zadky přímo na hrdla vyhozených lahví, a tak došlo k první pražské depenestraci.

Byl znám mimořádnou láskou a souzněním s ptáky. S kosy kosonoval, s korelami koreloval.

Od roku 1427 začali husité posílat do okolních zemí pluky nejšílenějších bojovnic. Tak vznikly tzv. spanilé pizdy. 

Chtěl jsem mít, k nelibosti rodičů, dlouhou ofinu. Jednou v noci, když jsem tvrdě spal, matka vzala nůžky a zahájila nekompromisní ofinzívu.

Vyprdli se na oslavu dvacátého výročí svatby. Bylo to pro ně jen jakési jubilejno.

Proč sis přinesl do kostela motyku? Protože tu jsou dnes krtiny.

Zimbabve vyslala do vesmíru první raketu. Její posádka se tak stala prvními afronauty.

Ztracený bílý pes by dostihl své pánečky, kdyby nespadl do kráteru Goro Goro.

Na výstavě obrazů jsem zjistil, že malíř má obrazy na jedno brno.

Pan Babiš přidal důchodcům 500 Kč, s nadšením hlásala média. Byla z toho pořádná halórizace důchodů!

Přišla na depilaci. Když se dozvěděla, kolik to stojí, nechtěla pustit ani chlup.

Měla by ses depilovat, řekl jí. Bylo jí to však proti srsti.

I tak dobrý katolík, jakým byl Antonín Dvořák, měl své temné období. V něm složil opus 58 s názvem Sabat Mater. 

Jaký je stavovský strom japonských gejš? Sakurva.


9 názorů

per_zay
před 3 měsíci
Dát tip

hmmm ... kří žaly, pin, paštika, .... T


Hamar
před 3 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Paráda, těžko vybrat!


Benetka
před 3 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

PARÁDA!

Pobavilo mě to jako celek ale u BUZNYSMENA jsem dostal záchvat smíchu!!! :D :D :D


Abakus
před 3 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

hlasujem za paštiku.


Kočkodan
před 3 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Je dobře, že jsi to takhle extra sesumíroval. Pár mi jich myslím uteklo.

Podobně jako u Hamara vypichuji tři osobní kousky: 4, 16, 29


Al Jal Úd
před 3 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek, Benetka

Prima pokroutky, že by i Luboš zajásal


Radovan Jiří Voříšek
před 3 měsíci
Dát tip Gora, Benetka

Tušil jsem, že na Gora zabereš. Dík.


Gora
před 3 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek, Benetka

Zejména Goro, bílý pes mne velmi zaujal:-)-Prima hlášky, Radovane!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru