Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dva koncepty moje ..zbrusu nové (dokonce ještě ..prstíkové...!) ((dva obrázky)).

04. 03. 2024
11
15
130

 

Dva koncepty moje zbrusu nové (dokonce ještě prstíkové...!) ((dva obrázky)).

 

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


15 názorů

Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

 

Ne ,,příkrý", ale asi ,,srázný" spíž, Goro... :),


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

... .

Goro, to Uštěpačně je přeci krásné, ryze české slovo... :). -Ale pravdu máš v tom, že zejména anglicismy odkojená mladší generace jej nemusí znát (poslouchal jsem na toto téma nedávno pořad na Rádiu Plus - a tam nějaký vyučující tuším přímo z UK řekl, že někdy až zděšen, která slova jeho studenti vůbec - do styku s ním, a jeho školoiu - neznali... (vzpomenu si třeba na ,,strmý", ..., ,,srdnatý", ..., tuším i třeba ,,strohý", či ,,příkrý...") )


Gora
před 2 měsíci
Dát tip

Ještě mě napadlo - místo  schválně dát - naschvál:-)

Uštěpačně? No, nevím, nakolik je to srozumitelný pojem:-)


Zajíc Březňák
před 2 měsíci
Dát tip Gora

Ten první je geniální (i když smutný)!


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

Goro, díky (i za náveh; napadlo mne dnes ráno ješště slovo ,,uštěpačně" ?)


Gora
před 2 měsíci
Dát tip stana.lebloch

Ostentativně - schválně?:-)

První je z ranku černého humoru, moc se mi líbí.


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

... .

Jinak děkuji všem za návštěvu, i za návrhy na můj dotaz, a přeji vše dobré... :)


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

... .

Staňo, myslím, že to trošku klame, vzhledem k mým téměř dvěma metrům tělesné výšky :); budu se ale propříště snažit své nehtíky zde neukazovat... :):) (respektive, nepublikovat raději koncepty, že... :):) )


stana.lebloch
před 2 měsíci
Dát tip

Ty máš štíhlý nehty jak slečinka


Alegna
před 2 měsíci
Dát tip stana.lebloch, Gora

líbí obě .... napadlo mě: drze, významně, schválně, provokativně


Rhodesie
před 2 měsíci
Dát tip

Na dotaz - místo ostentativně možná trntativně nebo snad bodlinatativně...

 

Jinak - obě rytiny se mi zamlouvají...   :)


Al Jal Úd
před 2 měsíci
Dát tip Alegna

Pěkné

Okázale, nápadně až vyzývavě


dadíková
před 2 měsíci
Dát tip

první :)


Jamardi
před 2 měsíci
Dát tip stana.lebloch

Hezké

Třeba "beze studu"? Slovo ostentativně jsem neznala, musela jsem si ho vyhledat.


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

 

... .

(..PS: - k obrázku č. 02:  poradí mi někdo vhodnější slůvko, než ..ostentativně" ? :) - jsem už nějaký rozespalý, tak kábl nahoru mi teď nějak moc nefunguje... :)  )


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru