Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 62

21. 04. 2024
14
9
96
Autor
Kočkodan

Pokroutky 62

 

 

 

 

 

Stydlivý exhibicionista se před dvěma ženami svlékl jen do trenek, ale ty mu pohrozily udáním za nedokonalé oblažování.

 

 

 

Hudebníkovy ruce běhaly po klávesách s takovým zápalem, že bylo po koncertě nutné zavolat chladiče pian.

 

 

 

Když přišel muž v noci z hospody pod obraz, manželce se moc nelíbil. Připadal jí až příliš vyrumělkovaný.

 

 

 

Posmívali se mu kvůli jeho kšandám, on si však těch ušlepačných poznámek nevšímal.

 

 

 

V poslední době si ekonomicky nežil špatně, protože se zabýval noční vykrádkou vagónů.

 

 

 

Nepříjemná a neoblíbená proděkanka odešla do penze a stala se z ní semetritní profesorka.

 

 

 

Na zřízence L. Š. z se v bohnické psychiatrické léčebně stále s obdivem vzpomíná. Video, na kterém jednou rukou během několika vteřin připoutá k lůžku agresivního pacienta, je pro všechny zaměstnance bez nadsázky kurtovní.

 

 

 

Otevřela si butik se šálami z kožešin i peří a stala se rychle vyhledávanou boaletářkou.

 

 

 

Nemytý a páchnoucí padesátník se vtíral a vnucoval do společnosti, takže měl brzy pověst jako chlév salónů.

 

 

 

 


9 názorů

Kočkodan
před 6 dny
Dát tip Radovan Jiří Voříšek, Gora

I když nejsem páchnoucí padesátník, tak se vnutím s poděkováním všem, kteří se nějakým způsobem mým dílkem zaobírali a nakonec ze sebe vykřesali dokonce i reakci pochvalného ladění.


8hanka
před týdnem
Dát tip

Super všetky ale chlév je chlév...


Náš nejmladší syn má talent na močové hry.


Hamar
před 2 týdny
Dát tip

Takového chladiče pián by potřeboval svého času Filip Topol (Psí Vojáci), který prý hrával s takovou intenzitou, že měl po koncertě prsty od krve a kurtovní mi zase trochu evokuje i mého oblíbence Kurta Cobaina, ale nejvíce se mi asi líbí chlév salónů. :-)


Alegna
před 2 týdny
Dát tip trojort

zase všechny pobavily


supizmus
před 2 týdny
Dát tip

Jako vždy skvělé!


Rhodesie
před 2 týdny
Dát tip Alegna

Pobavila hlavně první, třetí,  pátá, sedmá, devátá, druhá, čtvrtá, šestá a osmá...


Gora
před 2 týdny
Dát tip supizmus

Tvá práce se slovem je hodna obdivu - a variace také... tím spíš, že žiješ v cizině.


Nami 99
před 2 týdny
Dát tip Alegna

Supeeer - všechny - Vyrumělkovaný chladič pian, který si nevšímal ušlepačných poznámek vede...........

 

"Budíky." Poděkovala mu kráva.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru