Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

STROMY - pozvánka na virtuální výstavu

06. 08. 2021
26
50
935
Autor
vesuvanka

Milí Písmáci, 

zvu vás na další virtuální výstavu, nazvanou

STROMY

Přidávám odkaz na galerii a přeji hezký zážitek

Jana Vesuvanka

http://www.seniortip.cz/?module=club&action=galerie_view&id=6110

 
 

 


50 názorů

vesuvanka
09. 11. 2021
Dát tip

Andrejko a Morticio, děkuji za prohlédnutí obrázků a milá slova  a Tip:-)))


A na konec mojí stovky avíz jsem si nechala tvou výstavku a dobře jsem udělala. Jako nepoučitelný stromofil a drevomilec chci z tohoto minimálně kalendář! *!


Andreina
08. 11. 2021
Dát tip

Tak jsem zase na chvíli zpět a začínám u s komentáři u Tebe. Díky za krásnou přehlídku života v podobě stromů. Lahoda pro oči.


vesuvanka
17. 10. 2021
Dát tip

Diderotko, děkuji za prohlédnutí obrázku a milou odezvu :-))). Jsem jen amatér.


diderotka
17. 10. 2021
Dát tip

Moc krásné stromy, hezky jsi je zachytila. Ráda jsem se podívala, jsi šikovná.


vesuvanka
05. 10. 2021
Dát tip

Mílo, děkuji za prohlédnutí obrázků a milá slova :-))). Stromy také miluji. Přeji Ti hezké dny :-)))


Mimiane
04. 10. 2021
Dát tip

Krásná galerie, stromy miluji ve všech podobách, pohladily po duši, moc děkuji..


vesuvanka
16. 09. 2021
Dát tip

Romane, děkuji za zastavení, Tip i zájem, který mě potěšil. Přeji Ti hezké dny :-)))


ukládám si


vesuvanka
26. 08. 2021
Dát tip

Jarmilo, máš pravdu, stromy nikdy neomrzí. Děkuji za zastavení i Tip :-))).  Přeji hezké dny :-)))


díky Jani, stromy nikdy neomrzí


vesuvanka
24. 08. 2021
Dát tip

Radovane, potěšil jsi mě návštěvou galerie a hezkými veršíky :-))). Děkuji i za Tip a přeji hezké dny :-)))


Dát tip vesuvanka

ej ty ženo od Vesuvu

nelze v tobě vidět sůvu

ty jsi prostě poetický kus

a máš v sobě vkus


vesuvanka
21. 08. 2021
Dát tip

Kamamuro, díky za nahlédnutí zájem. Úvodní obrázek se zobrazuje a odkaz na galerii funguje, po kliknutí se otevře celá galerie a kliknutím jednotlivé obrázky, se obrázky zvětší. Pravděpodobně je to asi jen na tvém přijímači, obzvláště když píšeš, že se ti nedaří linkovat obrázky do tvých příspěvků - já u svých příspěvků kopíruji obrázky, které byly uveřejněny na jiném serveru, jiným způsobem bych je na Písmáka nedostala. Posílám Ti  odkaz zde v kritice, zkus jestli se Ti otevře.

http://www.seniortip.cz/?module=club&action=galerie_view&id=6110


Kamamura
21. 08. 2021
Dát tip

Vesuvanko, funguje ti ten odkaz s obrázkem? Mě se tam dřív zobrazoval ten strom, a teď tam vidím jen rozbitý link, a obrázek se zobrazí až po kliknutí. Máte to tak všichni, nebo je to jen na mém přijímači? Zkoušel jsem sám do svých příspěvků linkovat obrázky, a výsledkem jsou jen rozbité linky, ačkoliv použitý IMG tak je syntakticky v pořádku (nefunguje mi ani tlačítko "Obrázek" z interface Písmáka). Díky případně za info.


vesuvanka
12. 08. 2021
Dát tip

Marti, děkuji za návštěvu galerie a milá slova i Tip. Přeji hezké dny :-)))


Markel
12. 08. 2021
Dát tip

moc krásné, Jani, já miluju stromy :-)) *


vesuvanka
11. 08. 2021
Dát tip

Renato a Karle, děkuji za prohlédnut obrázků, milá slova i Tipy. Přeji hezké dny :-)))


K3
11. 08. 2021
Dát tip

Já mám rád všechny stromy.


bixley
11. 08. 2021
Dát tip

Vesuvanko, jak vždy moc krásné. Duby mám ráda, i buky a borovice, k břízám mám takový přátelský vztah... :-)


vesuvanka
08. 08. 2021
Dát tip

Jarmilo, děkuji za prohlédnutí obrázků i zájem, který mě potěšil. Přeji hezké dny :-)))


Jamardi
08. 08. 2021
Dát tip

Velice ráda jsem se na stromy podívala. :)


vesuvanka
07. 08. 2021
Dát tip

Ivi a Hanko, děkuji za milé komentáře  pod galerií :-)))


vesuvanka
07. 08. 2021
Dát tip

Kamamuro, přehlédla jsem, že zkoušíš malovat, tak ať se daří!

 


vesuvanka
07. 08. 2021
Dát tip

Přemku, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu i Tip :-))). Jsem jen amatér, stromy jsem se učila kreslit v mládí na Olšanských hřbitovech a na okraji lesů a u rybníků v Plzni. Obrázky v této galerii jsou podle fotek. 

Jinak, jak zmiňuje Kamamura, náročnost zachytit zvířata a lidi tak, aby byly proporčně a anatomicky správně, tak s tím mám také problémy. Vzpomínám, že jsem seděla v páté třídě se spolužákem, který kreslil tužkou zpaměti velmi precizně husitské bojovníky na koních, ilustroval si tak dějepisný sešit. Proporce bojovníků a koní byly bez chyby. Měla jsem ráda koně, které jsem často kreslila, ale výsledek mé snaze a píli vůbec neodpovídal. Později se mně občas podařily portréty, ale také měly chybičky. Kresba těchto námětů vyžaduje naprostou přesnost provedení. U stromů, skal  a krajin je výhoda, že malé nepřesnosti nejsou tak nápadné. 

Přeji krásný víkend :-)))


lastgasp
07. 08. 2021
Dát tip

Kamamura - jsme tímto trochu mimo mísu, ale souhlasím s tebou. Chodil jsem k profesorovi Pokornému na figurální kresbu a kreslili jsme také pohybovky v baletní škole. To však nevyvrací moje hodnocení výstavy.


Kamamura
07. 08. 2021
Dát tip

lastgap - no, já si tedy myslím, že nejnáročnější je zachytit zvířata a lidi v různých akcích (aby to bylo proporčně a anatomicky správně), v pohybu, a pak je velmi náročné kreslit potréty tak, aby měly určitý emoční výraz, případně aby se opravdu podobaly originálu. Ale je to určitě věc názoru. 


lastgasp
06. 08. 2021
Dát tip

Stromy jsou náročné téma. Svojí technikou, ať již akvarel, tempera, pastel, tuš, nebo kombinace, to zvládáš mistrně. Obdivuji zejména tvoji úžasnou vizuální paměť, bez které se malovat nedá. Díky za krásná zážitek.


vesuvanka
06. 08. 2021
Dát tip

Nicolasi, děkuji za zastavení a Tip. Přeji krásný víkend :-)))


vesuvanka
06. 08. 2021
Dát tip

Jitko a Inko, děkuji za prohlédnutí obrázků a milá slova a Tipy. Díky i za zájem. Přeji krásný víkend :-)))


vesuvanka
06. 08. 2021
Dát tip Gora, Kamamura

Irenko, Hanko, dievča z lesa, Maruško a Kamamuro, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu. Mám radost, že se vám líbily, díky i za Tipy. Přeji vám krásný víkend :-))).

Kamamuro, ráda prozradím. Jednobarevné obrázky: první (dub na Táborsku) je kresba fixem, rozmývaná vodou, druhý hnědý (duby ve Stromovce) kresba křídou -rudkou, modré (jerlíny a nejstarší dub v Plzni) jsem kreslila pastelkou, poslední obrázek vrb u potoka je rozmývaná perokresba tuší. Barevné obrázky jsou většinou akvarely, často kombinované s pastelkami. Obrázek vlašských topolů u Boleveckého rybníka je malovaný křídami. 


Štírka
06. 08. 2021
Dát tip

Dobre tema - krasne obrazky... k tomu napady a to, ze je dotahnes do konce : co chtit vic...? Gratuluji - Jani! A tesim se priste...


atkij
06. 08. 2021
Dát tip

Stromy zbožňuju ... Částo si je i fotím. Udělala jsi mi obrázky velikou radost. Děkuji. 

 

 

 

 

 

 

 


Kamamura
06. 08. 2021
Dát tip Aru

Nádhera!!! Sám se amatérsky pokouším (kvůli dceři, která hodně maluje) o digitální olejomalby (v software zvaném Artrage), takže dokážu ocenit, jak obtížné je, než se člověk takhle naučí malovat. 

Nepoznám ale ani, co je to za médium - ty monochromatické vypadají jako uhel, nebo křída?! A ty barevné? Jako olejomalba ani akvarel to nevypadá. Barevné tužky, nebo možná voskovky dokonce? Prozradíš?


To je velká krása. Je zajímavé, že list má tvar koruny stromu. Taky je ráda kreslím.


nádhera ... ako vždy klesám do koruny tvojich stromov


8hanka
06. 08. 2021
Dát tip

prekrásne obrázky... stromy sú nádherné v každom ročnom období, v každej časti dňa i noci, vo svetle Mesiaca i pouličných lámp, v daždi i na Slnku...snažím sa zachytiť ich krásu na fotkách, ale len maliar dokáže zachytiť ich dušu...proste to vieš...


Gora
06. 08. 2021
Dát tip

Jani, moc pěkné obrazy. Mám stromy také ráda, zvláště břízy. Ty jsi tady také několikrát ztvárnila, a třeba ta vesuvská je originálně ztvárněná!


vesuvanka
06. 08. 2021
Dát tip Aru

Aru, máš pravdu, stromy jsou třeba. Také jsem je kdysi zasadila. Děkuji za zastavení a Tip. Přeji hezký den :-)))


Aru
06. 08. 2021
Dát tip

super vesuvanko, stromy jsou třeba ;)


vesuvanka
06. 08. 2021
Dát tip

fialko, dášo a Ivi, potěšily jste mě návštěvou výstavy a milými slovy i Tipy. Moc mě těší, že se líbíla. Děkuji a přeji hezký den :-)))


Právě jsem se vrátila z výstavy.....nádhera!!!!...obrázky i báseň.....děkuji!!!!


Dagmaram
06. 08. 2021
Dát tip

krásné, díky za barevné a barvité obrazy :-)


fialka...
06. 08. 2021
Dát tip

Nádherné obrazy, nejvíce v přírodě obdivuji břízy :-)


vesuvanka
06. 08. 2021
Dát tip

Liduško, děkuji za zastavení a milou odezvu, stromy mám také moc ráda. Přeji hezký den :-)))


vesuvanka
06. 08. 2021
Dát tip

Luboši, děkuji za zastavení a milé přání. Přeji hezký den, usmívající se smajlík.

 


Alegna
06. 08. 2021
Dát tip

krásné obrazy a milé verše, stromy jsou objektem mého stálého obdivu a tak ti za to moc děkuju, Jani


Kočkodan
06. 08. 2021
Dát tip

 

Jani, tak ať návštěvnost a spokojenost rostou až do nebe. (maximalistický smajlík)


vesuvanka
06. 08. 2021
Dát tip

Milane, děkuji za prohlédnutí výstavy  a Tip, mám radost, že se Ti líbila. Přeji hezký den :-)))

 


MilanH
06. 08. 2021
Dát tip

Jo, jo nádherné :o) Jani


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru